
(v.2.0)
§1.
Informacje Wstępne
1. Nazwa forum: Legends of Wrestling (LoW)
2. Siedziba: www.low.pun.pl
3. Forum wyłączane jest raz w tygodniu na określony czas, celem aktualizacji danych oraz wprowadzeniem patchy do gry.
3.1. Informacja o wyłączeniu pojawia się najpóźniej 12h przed planowanym wydarzeniem, a samo wyłączenie nie następuje na dłużej niż 6h. Wszelkie wydarzenia z gry zostają wstrzymane na czas wyłączenia forum.
4. Każdy zapisany na forum, wyrażający chęć gry, zobowiązany jest do stworzenia Karty Postaci,
którą następnie wstawi w dział CREATING CHARACTER
5. Każdy user LoW zobowiązany jest do aktywnego uczestnictwa w życiu forum.
5.1. Po upływie trzech tygodni od daty ostatniego logowania, administrator ma prawo
usunąć danego gracza, uznając go za nieaktywnego. (wyjątkiem jest sytuacja, gdy user
uprzednio napisał odpowiednią notatkę w dziale INJURIES/Nieobecności)
6. Każda osoba zapisana na forum winna jest godnie reprezentować społeczność LoW oraz z kulturą
i szacunkiem odnosić się do pozostałych użytkowników.
7. Każdy ma prawo do swobodnego wyrażania myśli i poglądów, o ile nie naruszają one dobra osobistego osób trzecich.
7.1. Zabrania się używania nicków, które nazywają ludzi, rzeczy, zjawiska... będące
powszechnie uznane za wulgarne lub naruszające ogólne normy etyczne (np. Dupa12, Adolf Hitler, Ksiądz Zbigniew...)
7.2. Zabrania się umieszczania materiałów o treści erotycznej, nazistowskiej lub w
jakikolwiek inny sposób naruszającej normy moralne i etyczne.
7.2.1. Pisanie Sesji, w których zostaje zamieszczony wątek erotyczny, jest możliwe
tylko po uzyskaniu zgody admina oraz odpowiednim oznaczeniu forum.
8. Zabrania się nadużywania praw moderatora/admina (banowanie/zmiana nicka/zmiany w profilu innego użytkownika etc.)
9. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów zawartych na forum Legends of Wrestling do własnych celów.
Kopiowanie i publikowanie ich na własnym forum będzie surowo karane, a także ścigane.
(Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U.1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez
kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywną oraz karą
pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5 (art. 115.1) )
§2.
Administratorzy / Wrestling God
1. Administrator forum Legends of Wrestling jest najwyższą rangą, nadawaną przez Head Administratora i/lub Radę Administracyjną.
Prace Administratorów są ustalane wspólnie na cotygodniowych konferencjach.
2. Administrator ma obowiązek zadbać o godne i równe warunki do gry dla wszystkich userów.
3. Głównym dowodzącym/ koordynatorem prac na forum jest head admin - ArFF.
4. Współwłaścicielem, a zarazem osobą decyzyjną na forum LoW jest Rapanayo
5. Podział obowiązków administratorów został określony i spisany w innym dokumencie, który również znajduje się do wglądu
na stronie forum
6. Jeżeli administrator kasuje konto usera, winien jest odznaczyć opcję "Usuń
posty i wątki stworzone przez tego użytkownika" . Jest to konieczne celem zachowania spójności archiwum.
7. Każdy administrator winien logowac się na forum minimum raz dziennie, celem sprawdzenia skrzynki i odpisania na PW.
§3.
Moderatorzy / Guardian Angel
1. Moderator forum Legends of Wrestling jest rangą podlegającą bezpośrednio Administratorom.
2. Moderator ma obowiązek dbać o porządek na forum.
3. Stanowisko Moderatora obejmowane jest na czas nieokreślony.
4. Zwolnienie Moderatora następuje w przypadku wyraźnego zaniedbywania
obowiązków, a decyzję o tym podejmuje Administracja.
5. Zasady naboru Moderatorów określa administracja kierując się dobrem forum Legends of Wrestling.
5.1. Moderatorem nie zostanie osoba posiadająca więcej niż 1 ostrzeżenie(warn).
6. Moderator winien jest informować administrację o obowiązku zbanowania
użytkownika, który przekroczył dozwoloną ilość warnów.
7. Moderator winien jest poinformować administratora w wypadku, gdy dopatrzy się
poważnego naruszenia punktu regulaminu przez użytkownika forum.
8. Podstawowym zadaniem każdego moderatora jest pomagać administracji w prowadzeniu forum.
8.1. Obowiązki poszczególnych moderatorów ustala osobna ustawa, która również została
udostępniona na forum.
§4.
User
1. Userem LoW staje się każdy użytkownik zarejestrowany na forum.
1.1. Każdy User ma równe prawo do założenia postaci i grania na forum.
1.2. Każdego Usera obowiązuje regulamin. Nie zapoznanie się z jego treścią nie zwalnia od jego przestrzegania.
2. Zachowanie usera podlega ocenie moderatorów i administratorów forum, którzy mają prawo do karania go oraz nagradzania.
2.1. Wysokość kary za dane przewinienia normuje paragraf 6 tego regulaminu.
3. User ma obowiązek informować moderatorów i administratorów o łamaniu regulaminu przez innego użytkownika forum.
3.1. W przypadku zgłoszenia przewinienia, user ma obowiązek posiadać dowód, którym może podeprzeć swe zeznanie (np. screen, log...)
4. User ma prawo posiadać w sygnaturze JEDEN gif w tagu [img]. Pozostałe gify mogą być opublikowane jedynie w tagu [url].
§5.
Gracz / Warrior
1. Graczem LoW nazywany jest użytkownik, który założył postać w dziale CREATING CHARACTER.
2. Każdy gracz ma prawo do posiadania nie więcej jak dwóch postaci.
2.1. W szczególnym wypadku istnieje możliwość posiadania większej ilości postaci, ale musi zostać to zatwierdzone przez Administrację.
3. Obowiązkiem gracza jest stawienie się w wyznaczonym, umówionym terminie na walkę.
W przypadku niestawienia się, walka zostaje przełożona lub, w przypadku gali Crossfire,
rozstrzygnięta na jego niekorzyść, w zależności od postanowień Administratora lub wytypowanego sędziego.
3.1. W wypadku niestawienia się gracza w wyznaczonym terminie na walkę gali GGM, ma on termin 24h na ustalenie
kolejnego terminu, który będzie dla niego ostatecznym.
3.2. Jeżeli gracz nie zjawił się na swojej walce dwa razy, zostaje ona rozstrzygnięta na jego niekorzyść.
4. Zmiana postaci jest możliwa tylko po uprzedniej zgodzie Administratora.
4.1. Nowa postać obowiązywać zaczyna od dnia patchu, wraz z ponownym włączeniem forum.
4.2. Zmiana postaci wiąże się ze stratą pieniędzy, które uzbierała dawna postać, a także wyzerowaniem ratingu danego gracza.
4.3. Jeżeli nowa postać gracza istniała wcześniej w grze, ma on prawo do przejęcia historii (osiągnięć) danego zawodnika, celem spójności jego storyline'u.
5. Gracza obowiązują również zasady, które zawarte są w paragrafie 4 tego regulaminu.
§6.
Bany i Warny
1. Warn jest formą pisemnego upomnienia stosowanego na forum, w celu ukarania użytkownika za złamanie regulaminu.
2. Warny mogą przyznawać Moderatorzy oraz Administratorzy.
3. Każdy warn winien jest zostać odnotowany w dziale LoW Office w "teczce" Usera oraz zawierać powód jego przyznania wraz z datą.
4. W przypadku otrzymania 3 warnów, user zostanie zbanowany na okres 10 dni.
4.1. Po 10 dniach user ma prawo do ponownego wejścia na forum, jednak jego liczba warnów nie zmienia się.
4.2. W wypadku ponownego złamania regulaminu, user zostaje zbanowany bezterminowo.
5. Ban jest formą kary, stosowanej w sytuacjach, gdy Warny nie spełniają swej roli.
6. Bana może przyznać Administrator.
6.1. Ban czasowy, może zostać przyznany przez pojedynczego administratora lub na wniosek moderatora,
który odnotował taka konieczność.
7. Każdy przejaw agresji słownej, stosowanej wobec innego użytkownika forum, będzie karany upomnieniem,
a następnie warnem. (za przejaw agresji słownej uważane są wyzwiska, poniżenia, prowokacje itp.)
7.1. W przypadku nieskutkowania kary Warna, administrator ma prawo zbanować osobę opisaną w punkcie 9. na okres do 3 dni.
8. Za dopuszczenie się oszustwa w walce (Edycja Karty Postaci w trakcie trwania walki, wykorzystywanie luk w silniku gry, przekupywanie sędziego etc.) przyznany zostanie warn, a walka zostanie rozstrzygnięta na niekorzyść oszukującego.
9. Zakazane jest reklamowanie innych stron internetowych na ChatBox'ie. Owe wykroczenie karane będzie warnem.
9.1. Jeżeli reklama została wysłana więcej niż 2 razy w przeciągu 30 sekund, administrator ma prawo zbanować usera
reklamującego na czas nieokreślony uznając to za spam.
10. Za spamowanie na ChatBox'ie (wysyłanie jednej informacji więcej niż dwa razy) oraz niestosowanie się do
podstawowych zasad netykiety (pisanie kolumną, używanie samych emotikonek...) użytkownik może otrzymać warna.
11. Jeśli działania użytkownika zostaną uznane za szkodliwe dla forum w stopniu znacznym (np. kradzież prac, grafiki, treści bez zgody właściciela), administracja ma prawo zbanować go na czas nieokreślony.
12. W razie naruszenia §1 pkt 7.1. konto usera zostanie natychmiastowo usunięte.
13. W razie naruszenia §1 pkt 7.2. materiał zostanie natychmiastowo usunięty, a user dopuszczający się
łamania regulaminu, ukarany warnem.
§7.
Postanowienia Końcowe
1. Powyższy regulamin forum Legends of Wrestling wchodzi w życie z dniem 1.12.2012.
2. Regulamin ten został zaakceptowany przez administrację forum.
3. Niestosowanie się do powyższego regulaminu będzie surowo karane.
4. Każdy user forum Legends of Wrestling ma obowiązek zapoznać się z treścią regulaminu.
5. Administracja forum zastrzega sobie prawa do czynienia zmian w powyższym regulaminie oraz ma obowiązek informować o tychże zmianach użytkowników forum.
Copyright (c)2012 by ArFF
All rights reserved / Wszelkie prawa zastrzeżone